maanantai 3. maaliskuuta 2014

Tästä se lähtee

Heippa taas. Tästä päivästä jääny tosi hyvä fiilis. Toivottavasti seuraavat päivätkin pitää sisällään samanlaisen motivaation ja hyvän olon. Tänään on tullut lenkkeiltyä hiukan yli neljä kilsaa ja voin ylpeenä sanoo että ei jää mun viimeiseksi lenkiksi. Tuli tosi mahtava fiilis lenkin jälkeen.

Ajattelin nyt ensimmäisen kuukauden niin että vedän päivät suhtkoht pienellä kalorimäärällä, en kuitenkaan millään hirmupienellä, mutta pienemmällä kuin ennen. Ajattelin niin että joka päivä koittaisin lenkkeillä vähintään puoli tuntia ja tehdä hieman vatsalihaksia kotona sillä salikorttiin ei ole tällä hetkellä varaa. Ruokavalion suhteen ajattelin että jätän perunan, makaroonin sekä vaalean leivän kuukaudeksi kokonaan pois. Saa nähdä miten onnistuu koska olen kova syömään juuri kyseisiä ruokia. Saa katsoa nyt miltä kuukauden päästä näyttää. Toivottavasti paino olisi tippunut hieman.

Olen nyt miettinyt niin, että pyrin kirjoittamaan blogia mahdollisimman usein. Päivittelen tänne kaikkea mitä painon sekä mittanauhan kanssa tapahtuu. Huomenna on taas uusi päivä ja katsotaan mitä huomenna saan aikaan.

xoxo girl who loves food

1 kommentti:

  1. Moikka! :) Linkkailit mulle blogis ja nyt ehdin tulla kurkkimaan.. Jos palautetta saa antaa, niin itse toivoisin mielummin vähän pitempiä postauksia. Vaikka sitten hiukan harvemmin kuin joka päivä, mutta kuitenkin. Sun blogi on kivan näköinen, tosin fontit ym. sulla on samat kuin mulla joten toki ainakin mun silmää miellyttää! :D Mä kurkkailen sun blogia mahdollisesti tässä välillä ja katsotaan sitten jos miellyttää niin jään seurailemaan. Parin lyhyen postauksen perusteella en vielä voi sen suurempia mielipiteitä kertoa! Tsemppiä muutokseen ja keep going! :)

    - Suvi-Tuulia
    http://summerwindddd.blogspot.fi/

    VastaaPoista